PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN. „REMONT ISTNIEJĄCEGO PAŁACU W ZŁOCZEWIE NA POTRZEBY SPOŁECZNO-KULTURALNE MIASTA I GMINY ORAZ ZABYTKOWEJ OFICYNY PÓŁNOCNEJ”.

PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN. „REMONT ISTNIEJĄCEGO PAŁACU W ZŁOCZEWIE NA POTRZEBY SPOŁECZNO-KULTURALNE MIASTA I GMINY ORAZ ZABYTKOWEJ OFICYNY PÓŁNOCNEJ”.

Burmistrz Miasta Złoczew
ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO

na wykonanie zadania: Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. „Remont istniejącego pałacu w Złoczewie na potrzeby społeczno-kulturalne miasta i gminy oraz zabytkowej oficyny północnej”.
Zakres robót: Nadzór inwestorski nad robotami w następujących branżach:
- branża budowlano-konstrukcyjna,
- branża elektryczna,
- branża kanalizacyjno-sanitarna i c. o. .
Wspólny słownik zamówień ( CPV) – 74231530 - 1

 Termin realizacji (planowany) robót– od podpisana umowy do dnia 30 września 2006r.
 Warunkiem udziału w przetargu jest posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym / po uprzednim pisemnym zgłoszeniu / w siedzibie Zamawiającego, , w pokoju nr 10, w godz. 8.00 do 16.00, tel. 820 24 60.

 Termin składania ofert upływa dnia 2 listopada 2005r o godz. 10.00.
 Termin związania ofertą – 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 w dniu 2 listopada 2005r
o godz. 10.30 .
 Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami:
Cecylia Frejek – Inspektor w Urzędzie Miejskim w Złoczewie
tel. 0-43 8202460 lub 0-43 8202270 , wew. 28

 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24
ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia .
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
Zamówienie współfinansowane będzie ze środków strukturalnych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju regionalnego – priorytet:3, działanie:3.3, poddziałanie: 3.3.1 oraz środków budżetu państwa.

Wyświetlono: 217

Pobierz PDF

Mogą Cię również zainteresować