ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 TYS EURO na kompleksową obsługę i koordynację imprezy plenerowej „29 DNI ZŁOCZEWA 2019".
***
26.03.2019 - UWAGA ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA dot. pkt IV. 1 i V.1.e - PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z INFORMACJĄ.
***
ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 TYS EURO
na kompleksową obsługę i koordynację imprezy plenerowej
„29 DNI ZŁOCZEWA 2019".
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Złoczew
Ul. Szkolna 16
98 – 270 Złoczew
NIP 827-22-34-466
II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i koordynacja imprezy plenerowej „29 DNI Złoczewa - 2019" z uwzględnieniem wyłączności na obsługę gastronomiczną, wg następującego opisu:
Miejsce realizacji imprezy: teren przy Urzędzie Miejskim w Złoczewie
Termin realizacji imprezy:
od godz. 15.00 w dn. 29 czerwca 2019r. do godz. 23.00 w dn. 30 czerwca 2019r.
I. 1. Zapewnienie odpowiedniej zadaszonej sceny (o wymiarach min. 8x10m, umożliwiająca
występy zespołów), zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia oraz obsługi technicznej zgodnie z riderami technicznymi ( z wyłączeniem ekranu LED/ ekranu projekcyjnego) (załączniki: 1 -5 ) oraz płotków odgradzających scenę.
- Zamawiający dysponuje przyłączem energetycznym o zabezpieczeniu 63A. W razie konieczności Wykonawca powinien zapewnić agregat.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za cały sprzęt, który będzie użyty do
realizacji przedmiotu zamówienia. - Konstrukcje techniczne muszą mieć aktualne atesty bezpieczeństwa. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie obowiązany okazać atesty w terminie do 3 dni roboczych od dnia wezwania.
5. Warunkiem podpisania umowy z Wykonawcą, jest akceptacja Wykonawcy ( w zakresie techniki scenicznej) przez management Zespołu Happysad, poprzedzone akceptacją sprzętu wskazanego w ofercie przez techników Zespołu Happysad.
II. 1. Zapewnienie profesjonalnego konferansjera: osoby prowadzącej imprezę, zapowiadającej występujące zespoły itp., ewentualnie przeprowadzającej konkursy z nagrodami ufundowanymi przez sponsorów, ( sobota w godz. 17-22, niedziela w godz. od 15 – 23)
III. 1. Zapewnienie grupy artystyczno-animacyjnej - prowadzenie zabaw animacyjnych dla
dzieci - min. 4 godziny (np. konkursy i zabawy + stanowiska animacyjne- m. in. malowanie twarzy, żonglerka, ekwilibrystyka, talerzyki, robienie małych/wielkich baniek, chodzenie na szczudłach itp.).
2. Wymagana obecność min. 2 animatorów, przebranych w barwne kostiumy (np. clowna), którzy prowadziliby animacje na terenie imprezy, zachęcali do czynnego udziału w zaplanowanych atrakcjach, koordynowali konkursy i drobne zabawy, rozdawali słodycze.
IV.1. Organizacja strefy dla dzieci zapewniającej nieodpłatne atrakcje np: dmuchane zamki- zjeżdżalnie, kulki w klatce, trampoliny, kule wodne, karuzele, strzelnica, samochodziki, kucyki itp. (atrakcje dla dzieci starszych i młodszych). Strefa powinna zawierać min. 5 atrakcji.
2. W ramach strefy zapewnienie niezbędnej opieki dla dzieci w czasie korzystania z uzgodnionych atrakcji -co najmniej 1 osoba dla danej atrakcji.
3. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty i niezbędne zezwolenia, pracownicy montujący i obsługujący urządzenia muszą być przeszkoleni. Sprawdzenie stanu technicznego i atestów urządzeń i instalacji technicznych, przeznaczonych do realizacji programu strefy leżą po stronie Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie obowiązany okazać atesty w terminie do 3 dni roboczych od dnia wezwania
V. 1. Zapewnienie kompleksowej obsługi gastronomicznej (wyłączność z wyjątkiem stoisk lokalnych KGW) - przygotowanie i zapewnienie na terenach objętych imprezą (w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym) estetycznych punktów gastronomii. Punkty muszą być przygotowane z uwzględnieniem wszystkich wymogów i zasad obowiązujących w tym zakresie.
W zakres obsługi wchodzi:
a) przygotowanie i sprzedaż potraw z grilla, kotła, dań typu fast food, itp.
b) sprzedaż lodów, gofrów, popcornu, prażynek itp.
c) dystrybucja piwa (po uprzednim uzyskaniu zezwolenia w Urzędzie Miejskim w Złoczewie) w kubkach plastikowych o pojemności nie mniejszej jak 0,4 litra;
d) sprzedaż napojów bezalkoholowych, kawy, herbaty;
e) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie ogródka piwnego na min. 100 miejsc
f) zabezpieczenie utrzymania czystości na zajmowanym terenie w trakcie trwania
imprezy oraz po jej zakończeniu.
- Na dystrybucję produktów wymienionych w punktach a) - d) wyłoniony Wykonawca otrzyma od Organizatora wyłączność.
- Ceny sprzedawanych produktów ustala Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- Zamawiający nie ma wpływu na funkcjonowanie sklepów i lokali
gastronomicznych zlokalizowanych w sąsiedztwie terenu imprezy. - Zamawiający nie odpowiada za warunki atmosferyczne i frekwencję.
VI. Przygotowanie i zapewnienie działań zgodnie z obowiązującymi wymogami zawartymi w Ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych, na cały czas trwania imprezy, na terenach objętych jej realizacją, w szczególności w zakresie:
1. Odpowiednich zgód oraz pozwoleń na organizację imprezy.
- Zabezpieczenia imprezy oraz ochrony ludzi i sprzętu przez koncesjonowaną Agencję Ochrony, podczas całej imprezy (ilość pracowników służby porządkowej zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych), oraz w czasie prac organizacyjnych poprzedzających i likwidacyjnych, ochrony w nocy pomiędzy 29.06/30.06 2019 (min. 4 pracowników służby porządkowej). Wykonawca zapewni warunki do zorganizowania łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy (m. in.: pracownicy służby porządkowej i informacyjnej, służby medyczne).
- Zapewnienia i ustawienia toalet przenośnych w liczbie wystarczającej dla planowanej
liczby uczestników (ok. 2000 osób). - Odpowiedniego przygotowania terenu odbywania się imprezy, w szczególności w zakresie wyznaczenia dróg ewakuacyjnych oraz dróg umożliwiających dojazd pojazdom służb ratowniczych i policji, niezbędnego oznaczenia i ogrodzenia terenu oraz zabezpieczenia wszelkich urządzeń i instalacji technicznych na terenie odbywania się imprezy.
- Organizacji zaopatrzenia w energię elektryczną z uwzględnieniem niezbędnych przyłączy elektrycznych (wraz z dodatkowym oświetleniem terenu). Zapewnienie obsługi uprawnionego elektryka w trakcie montażu i demontażu urządzeń, oraz dyżuru podczas imprezy leżą po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z posiadanych punktów poboru energii.
- Zapewnienia osób sprzątających teren imprezy i tereny przyległe zanieczyszczone w jej wyniku i sprzątania oraz wywozu nieczystości.
- Stałego utrzymania porządku i higieny.
- Zapewnienia pozostałej infrastruktury i usług gwarantujących bezpieczeństwo i porządek podczas imprezy, w szczególności: zabezpieczenia medycznego i ppoż.
10. Zapewnienie 4 osób tzw. Stagehands pomagających przy wnoszeniu i znoszeniu sprzętu muzycznego ze sceny. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osoby do pomocy.
VII. Ponadto po stronie Wykonawcy leży:
- Posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności oraz
ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone osobom uczestniczącym w imprezie. - Po zakończeniu imprezy niezwłoczne zdemontowanie sceny, obiektów towarzyszących,
nagłośnienia i oświetlenia oraz uprzątnięcie terenu imprezy oraz terenów przyległych z
zanieczyszczeń pozostałych po imprezie.
VIII. 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak organizator imprezy w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i do Jego obowiązków należy wypełnić wszelkie obowiązki organizatora imprezy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych co obejmuje również zapewnienie ochrony na czas imprezy, zapewnienie sanitariatów i płotków ochronnych
- Obowiązek Wykonawcy dotyczący organizacji, zabezpieczenia, a także kompleksowej oprawy i obsługi obejmuje: obsługę koncertów, organizację i obsługę wszelkich innych atrakcji, strefę dla dzieci, strefy ze stoiskami i animacji/konkursów/pokazów, które będą miały miejsce w trakcie imprezy.
- Obowiązek Wykonawcy nie obejmuje: uregulowania wynagrodzenia artystów, zaiksu, usługi hotelowej dla Artystów, riderów socjalnych.
- Odpowiedzialność organizatora za szkody wyrządzone w związku ze zorganizowaniem imprezy określonej przepisami Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych spoczywa na Wykonawcy.
IX.1.Wykonawa zobowiązuje się uwzględnić scenariusz imprezy w zakresie już opracowanym przez Zmawiającego.
2.Dokładne godziny i program imprezy zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym w terminie do 30.05.2019
3. Wykonawca zobowiązuje się przygotować projekt plakatu podlegający akceptacji Zamawiającego.
4. Wykonawca najpóźniej do 10.06 przekaże Gminie Złoczew plakaty w formie A3 – 30szt, B2-10szt.
X. Zamawiający na etapie uzupełniania z wyłonionym wykonawcą scenariusza imprezy, zastrzega prawo do modyfikacji poszczególnych działań opisanych w szczegółowej kalkulacji kosztów dołączonej do oferty wykonawcy (np. poprzez ich usunięcie przy równoczesnym rozbudowaniu innych działań w harmonogramie) z zastrzeżeniem, że działania te nie mogą prowadzić do wzrostu ceny zawartej w ofercie wykonawcy.
III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Ofertę może złożyć wykonawca, który:
1. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz niezbędnym sprzętem do realizacji zadania.
2.Wykona przedmiot zamówienia w terminie.
3. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/ rachunku.
4. Wykaże się doświadczeniem: tj. organizacją 2 imprezy plenerowych o podobnym zakresie, zrealizowanych w okresie 3 ubiegłych lat
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 6). Oferta powinna być:
a) opatrzona pieczątką firmową,
b) posiadać datę sporządzenia,
c) zawierać adres oferenta, numer telefonu, numer NIP,
d) być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim,
e) podpisana czytelnie przez wykonawcę,
f) zawierać wszystkie wymagane załączniki
Do oferty obowiązkowo należy dołączyć:
1. Oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik
nr 7),
- Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze - minimum 2,
- Szczegółową kalkulację kosztów.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 27. 03. 2019 do godz. 12.00
Liczy się data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Złoczewie na adres:
Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szkolna 16 98 – 270 Złoczew , sekretariat
lub mailowo na adres: promocja@zloczew.pl
Koperta lub e- mail powinny być opatrzone opisem: „Kompleksowa obsługa - 29 Dni Złoczewa”
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać wykonawców do uzupełnień ofert.
VI. OCENY OFERTY
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena 70%
- Liczba atrakcji dla dzieci starszych i młodszych ( pkt. IV.1) – za spełnienie minimalnej liczby atrakcji – 1 pkt, za każdą dodatkową atrakcję po 1 pkt. Maksymalna liczba atrakcji punktowanych 10.
Sposób obliczania kryterium cena:
Cena oferty najtańszej
----------------------------------- x 70% = ilość punktów
Cena oferty badanej
Sposób obliczania kryterium „liczba atrakcji dla dzieci starszych i młodszych ":
Suma pkt. oferty badanej x 30% =Ilość punktów
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający informuje iż:
- O ewentualnym wybraniu Państwa oferty zostaniecie Państwo poinformowani mailowo i telefonicznie.
- Podpisanie umowy jest uwarunkowane uzyskaniem akceptacji sprzętu przez techników i menagement zespołu Happysad.
- Informacje o rozstrzygnięciu zapytania zostaną przesłane zainteresowanym drogą mailowa.
- 4. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Pani Katarzyna Sufleta 507 216 834
Załączniki:
Nr 1 – 5 Ridery Wykonawców
Nr 6 – Formularz ofertowy
Nr 7 - Oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Nr 8 – informacje RODO
Znak: RL. 0541.kms.2.dz.2019
Złoczew , dnia 20.03. 2019
Wyświetlono: 2008


