I N F O R M A C J A w sprawie udzielania pomocy finansowej w formie dotacji z budżetu Gminy Złoczew z zakresu prawa wodnego.
Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Złoczewie z dnia 28 października 2011 roku nr XIII/71/11 w sprawie trybu postępowania o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji na zadania z zakresu Prawa wodnego, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonywania zadania objętego dotacją Burmistrz Miasta Złoczewa podaje do publicznej wiadomości informację o możliwości uzyskania dotacji na zadania z zakresu Prawa wodnego. Wysokość środków finansowych zabezpieczonych na realizację zadania z zakresu Prawa wodnego w budżecie Gminy Złoczew na rok 2020 wynosi 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
Wymagane kryteria, jakie należy spełnić w celu uzyskania dotacji:
1. Podmiot uprawniony działający na terenie Gminy Złoczew może otrzymać pomoc finansową z budżetu Gminy w postaci dotacji z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji.
2. Dotacje na realizację zadań określonych w pkt. 1 przyznawane są na podstawie pisemnego wniosku złożonego przez podmiot uprawniony.
Termin i miejsce składania wniosków:
15 października 2020 roku, Sekretariat Urzędu Miejskiego w Złoczewie,
ul. Szkolna 16; 98-270 Złoczew.
Wymagania dotyczące wniosku.
Wniosek o udzielenie dotacji, którego wzór określa załącznik nr 1 do Uchwały nr XIII/71/11 Rady Miejskiej w Złoczewie z dnia 28 października 2011 r. powinien zawierać:
1) dane dotyczące wnioskodawcy ubiegającego się o pomoc finansową w tym
a) pełną nazwę,
b) adres siedziby,
c) numer rachunku bankowego,
d) dane osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu uprawnionego,
e) zakres działania wynikający ze statutu.
2) szczegółowy opis i cel planowanego do realizacji zadania, na jaki dotacja ma zostać przyznana ;
3) termin i miejsce wykonania planowanego zadania
4) przewidywany koszt realizacji zadania, w tym
a) wysokość udziału własnego,
b) wysokość wnioskowanej dotacji z budżetu Gminy.
5. Do wniosku należy dołączyć:
1) aktualny dokument rejestrowy wnioskodawcy oraz aktualny statut
2) upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu uprawnionego
3) oświadczenie, że wnioskodawca nie działa w celu osiągnięcia zysku
4) zestawienie rzeczowo finansowe planowanych do realizacji robót
5) informację na temat aktualnego stanu finansów wnioskodawcy, w tym należności i zobowiązań.
6. Do wniosku wnioskodawca może dołączyć inne dokumenty lub informacje pomocne do jego rozpatrzenia.
7. W przypadku stwierdzenia uchybień formalnych bądź innych wad, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia, bądź uzupełnienia wniosku. Wniosek, który nie został uzupełniony w terminie nie jest rozpatrzony.
Wniosek można pobrać:
- w Urzędzie Miejskim w Złoczewie w pok. Nr 013,
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Złoczewie www.bip.zloczew.pl
Wyświetlono: 485