Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy plenerowej - niemasowej.
Wymagane dokumenty:
zawiadomienie wraz z załącznikami ( formularz do pobrania)
Miejsce złożenia dokumentów:
sekretariat
Opłaty:
-
Termin i sposób załatwienia:
W przypadku przyjęcia zawiadomienia (wniosku) bez zastrzeżeń nie udziela się odpowiedzi.
Ewentualna decyzja o zakazie realizacji imprezy niemasowej powinna być doręczona podmiotowi, który ją organizuje, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018, poz. 2096.)
Ustawa z dnia 25. 10.1991r.o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1983) - art 34-37.
Ustawa z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1870)
Ustawa z dnia 26.10. 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 487 z późn.zm)
Tryb odwoławczy:
Zgodnie z art. 35 i 36 ww. ustawy o prowadzeniu działalności kulturalnj Burmistrz Miasta Złoczewa wydaje decyzję o zakazie odbycia imprezy artystycznej lub rozrywkowej, jeżeli zagraża ona życiu lub zdrowiu ludzi, moralności publicznej albo mieniu w znacznych rozmiarach lub nie zostały spełnione wymagania określone prawem budowlanym.
Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 3 dni od dnia jej doręczania.
Odwołanie od decyzji podlega rozpoznaniu w terminie 7 dni od dnia wniesienia odwołania.
Niewydanie decyzji w tym terminie oznacza zgodę na odbycie imprezy.
Decyzję wydaną w wyniku wniesienia odwołania doręcza się w terminie 3 dni.